top of page

סרט חיים שכאלה המתנה המושלמת

אין ספק שהמתנה המושלמת ליום הולדת של אדם מבוגר לעשות לו סרט חיים שכאלה.

סרט חיים שכאלה בעיקר כשהוא נעשה בהפתעה יכול להיות המסמר של הערב וגם מתנה של אותו אדם יוכל לשמור לכל חייו וגם לדורות הבאים.

כל אדם הוא מיוחד ולכן כשאנו עושים סרט חיים שכאלה אנו דואגים לבצע תחקיר מקיף על החיים של אותו אדם החל מהלידה ועד לגילו הנוכחי.

המצגת לאירוע שנעשה תלויה כמובן ברצונות ובציפיות שלכם וצריכה להתאים גם לאופיו של האדם עליו נעשה הסרט.

לדוגמא עבור אדם רציני ורשמי נבחר לעשות סרט חיים שכאלה יותר אלגנטי ומהוקצע בעוד שלאדם קליל ומבדר נבחר לעשות מצגת חיים שכאלה הומוריסטית ועם קריצה.

המצגות שלנו הם לא סתם תמונות מתחלפות בליווי מוזיקה אלא לאחר שביצענו תחקיר מעמיק אנו יושבים וכותבים במשך זמן מה את סיפור חייו של אותו אדם ומנסים להקיף באופן מתומצת וענייני עד כמה שניתן את חייו . לאחר מכן אנו מתחילים בעריכת סרטי חיים שכאלה על-ידי הקלטת קריינות מקצועית בחירה בסגנון העריכה וכמובן שילוב תמונות ,קטעי וידאו, מסמכים וכל חומר רלוונטי אחר.

סרטי חיים שכאלה שלנו הינם סרטים ארוכים שמגיעים בערך ל20 דקות. כדי לעשות סרט חיים שכאלה ארוך ומעניין יש צורך בידע רב בעריכה ובהגשת טקסט והפיכתו למשהו מעניין שירתק את הצופים לאורך כל משכו.

ברור שמצגת פאוור פוינט לדוגמא של 20 דקות תתקשה מאוד להשיג הנאה של צופים לאורך זמן קורה בלשון המעטה.



סרט חיים שכאלה


מדוע לבחור דווקא בנו לעריכת סרט חיים שכאלה?

אנו מאמינים שהרמה של הסרטים שאנחנו עושים הינה גבוהה במיוחד ונמצאת ברמה אחרת ממה שתמצאו כיום בשוק. כמו בכל מוצר שאנחנו משלמים עליו אנחנו צריכים לקחת בחשבון את התקציב שלנו ואת איכות המוצר שנקבל תמורתו. סרטי חיים שכאלה שלנו אינם זולים איך האיכות שתקבלו תמורת התשלום תהיה שווה לאין ערוך.

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו הוא לצפות בדוגמאות לסרטי חיים שכאלה שעשינו בעבר ואנו משוכנעים שתבינו על מה מדובר.

קחו בחשבון שהכנת סרט חיים שכאלה ברמה כזאת מצליחה משך זמן ממושך של כחודש עבודה על כן אנא תכננו בהתאם.

והכי חשוב שיהיה במזל טוב!


פוסטים אחרונים

הצג הכול

מצגות לימי הולדת: לאיזה גילאים זה מתאים?

יום הולדת זהו יום של הזדמנויות. כשאנחנו רוצים להביע אהבה, הוקרה, הערכה או כל רגש חיובי אחר, יום ההולדת של מושא ההערצה זה היום הכי מתאים לציון. זו הסיבה שמסיבות יום הולדת כבר מזמן לא תחומים לגיל מסוים.

bottom of page