top of page

מצגות לאירועים

מצגות לאירועים הפכו כבר מזמן לאלמנט חובה בכל אירוע.

מצגת של תמונות וקטעי וידאו בליווי מוסיקה מתאימה מרכזת את כל האורחים ומשתפת את כולם בחוויה .

במידה שעושים סרטון מקצועי הכולל אפקטים ודברים נוספים אפשר ממש להדהים את האורחים שרגילים לראות מצגות פשוטות יחסית בתוכנות כמו powerpoint או moviemaker של windows.


מצגות לאירועים

איך מכינים מצגות לאירועים ?

החלטתם להכין בעצמכם מצגת לאירוע שלכם? מצוין. הנה כמה דברים חשובים שכדאי לשים לב אליהם בשלב ההכנה:

  1. ראשית התחילו באיסוף כל החומרים הרלוונטיים, קטעי וידאו, תמונות, מסמכים וכו'. במידה שאתם רוצים לשלב גם קטעים מצולמים כמו ברכות או קטעי וידאו מבוימים שיוסיפו למצגת כדאי לתכנן ולהתחיל לצלם אותם.

  2. בחרו אוסף של שירים ומוזיקת רקע בו אולי תרצו להשתמש במצגת. רצוי כמובן לבחור שירים שמתאימים לחתן השמחה וכן לאופי הקליפ (הומוריסטי, דרמטי , מרגש וכו'). רצוי לסדר את כל החומרים שאספתם בתיקיות מסודרות זה מקל מאד על הכנת המצגת לאירוע בהמשך.

  3. בחירת תוכנה לעריכת וידיאו : בחרו תוכנה שיש לכם שליטה בה אם אתם לא מנוסים ומקצועיים כדאי לבחור בתוכנות פשוטות כמו פאוור פוינט . אמנם התוצאה תהיה בהתאם אבל זה לא רעיון טוב לקפוץ למים המעוקים עם תוכנות מורכבות כמו premiere או final cut אם אין לכם מושג. זה סתם יכניס אתכם לייאוש . אם תרצו להתמקצע אני כמובן ממליץ ללמוד על אחת התוכנות הללו (או תוכנה מקצועית אחרת אך קחו בחשבון שזה דבר שלוקח זמן וסבלנות.

  4. תכנון טיוטת מצגות לאירועים: לאחר שכל החומרים מוכנים כדאי לכתוב בוורד או על דף טיוטה שתסכם פחות או יותר מה אתם מתכוונים להראות במצגת שלכם. מצורפת דוגמה רק לצורך המחשה:

  5. כעת הכל מוכן וצריך פשוט להתחיל לעבוד. מקמו את החומרים , התמונות , קטעי הוידיאו וכמובן המוסיקה המלווה. עבודת עריכה מדוייקת יכול להיות דבר דיי מייגע שמצריך הרבה זמן והשקעה אבל בסופו של דבר התוצאה שווה את זה אז בלי קיצורי דרך :)


מצגות לאירועים תרשים זרימה

מצגות לאירועים מחיר

אם החלטתם לתת לעורך וידיאו מקצועי להכין לכם את המצגת קחו בחשבון שהצעות המחיר יכולות להיות שונות מאד.

יש מצגות החל מ400 ש"ח ועד 5000 ש"ח. כמו בכל תחום אחר הכל תלוי ברצון שלכם להשקיע או לחפף. לטעמי אם עושים לבד ובצורה לא מקצועית זה לא נורא אבל אם כבר בוחרים לשלם על זה כדאי לקחת משהו ברמה , שישדרג לכם את האירוע ולא ירדים את האורחים...

אם אתם רוצים לקבל קצת רעיונות מוזמנים לצפות במצגות לאירועים שהכנו. רוצים הצעת מחיר לאירוע שלכם , צרו קשר.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

מצגות לימי הולדת: לאיזה גילאים זה מתאים?

יום הולדת זהו יום של הזדמנויות. כשאנחנו רוצים להביע אהבה, הוקרה, הערכה או כל רגש חיובי אחר, יום ההולדת של מושא ההערצה זה היום הכי מתאים לציון. זו הסיבה שמסיבות יום הולדת כבר מזמן לא תחומים לגיל מסוים.

bottom of page