top of page

מצגות מוזלות לאירועים

אנחנו בlovey movies מאמינים שאם כבר עושים מצגת לאירוע אז כדאי שהיא תהיה מושקעת ותרגש את הצופים במקום שהם יצפו בשעמום ויחכו שתגמר.

לשם כך אנו משתמשים בניגוד לאחרים בתוכנות עריכה מורכבות וייחודיות שמאפשרות לנו לעשות דברים שבתוכנות הרגילות הם בלתי אפשריים.

כך לדוגמה אנו יכולים לשלב אנימציה במצגת או אפקטים מיוחדים בסרט.

חשוב לנו שהמצגת לאירוע שלכם תהיה מיוחדת ולכן למעט המצגות לאירוע המוזלות שלנו אנו יוצרים סרטים לאירועים חד פעמיים ולא בצורה של שבלונות. זאת הסיבה שמדובר במצגות יקרות יותר. נדרש זמן רב לבנות סיפור, לאסוף וארגן את כל החומרים, לבחור זאנר, לבצע תחקיר וכמובן הרבה שעות עריכה.

מצגת מושקעת עולה כ5000 שח פלוס מינוס. אם זה מעבר לתקציב שלכם מוזמנים להציץ כאן במצגות המוזלות שלנו שהן יפות מאד רק קצרות יותר ואינן תפורות במיוחד עבורכם.

עלות מצגות אלו בין 500 ל1000 שח.

למה לא לבחור במצגות זולות ממש?

ניתן למצוא בחיפוש קל באינטרנט גם אנשים שמציעים מצגות לאירועים במחירים זולים מאד, מצחיקים אפילו כמו 250 שקלים לכל המצגת. מדוע לא לבחור באופציה הזו בעצם?

ובכן ראשית כל קחו בחשבון שמדובר ככל הנראה במצגת ברמה נמוכה. מצגת שבלונית וככל הנראה מיושנת .

זה יותר כמו לעשות מצגת רק כדי לסגור פינה.

אם אתם רוצים משהו יפה ומושקע, כמו בכל מוצר אחר, כדאי לשלם קצת יותר.

אנחנו מציעים שני מסלולים, מסלול של סרטים לאירועים מושקעים וייחודים שנתפרים רק עבורכם

מצגות אלו כוללות קריינות, כתיבת תסריט, אנימציה, אפקטים ועוד.

המסלול השני שאנו גאים להציג, לראשונה בארץ הוא מסלול של תבניות מוכנות, מקצועיות ומדהימות במחיר מוזל יותר. אם זה המסלול הרצוי מבחינתכם הכנסו לעמוד המצגות המוזלות שלנו והתרשמו בעצמכם.

לבינתיים הנה מצגת במחיר מוזל לדוגמה.


היכנסו לאתר שלנו להסברים נוספים.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

מצגות לימי הולדת: לאיזה גילאים זה מתאים?

יום הולדת זהו יום של הזדמנויות. כשאנחנו רוצים להביע אהבה, הוקרה, הערכה או כל רגש חיובי אחר, יום ההולדת של מושא ההערצה זה היום הכי מתאים לציון. זו הסיבה שמסיבות יום הולדת כבר מזמן לא תחומים לגיל מסוים.

bottom of page