top of page

מצגת לאירוע במחיר זול

אנחנו תמיד מעדיפים לעשות מצגות מושקעות לאירועים ואלו מצריכות זמן רב להכנה ודורשות יצירתיות, השקעה ושעות עריכה מרובות.

יחד עם זאת אנחנו ערים לצורך ולרצון של חלק מהלקוחות לקבל מצגות איכותיות לאירועים במחיר נמוך.

זאת הסיבה שהחלטנו להציע גם בחירה של תבניות עריכה מוכנות באורך של בין שלוש לחמש דקות שעלותן נמוכה משמעותית ונעה בין 500 ל-1,000 שקלים.


ישנן תבניות עריכה רבות שניתן לבחור מהם לכל אירוע שיש לכם בין אם מדובר ביום הולדת, בר מצווה, בת מצווה, חתונה, מצגת תודה לעובדים, סרט חיים שכאלה או כל אירוע אחר.

אם אתם מעוניינים לראות את התבניות המוכנות ולהתרשם מוזמנים ללחוץ כאן ולעבור לעמוד המצגות הקצרות שלנו.

אם מצאתם תבנית שמתאימה לכם אנא צרו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר ולערוך אותה לאירוע שלכם.

הנה דוגמה קצרה למצגת שכזו:





מה ההבדל בין מצגת מושקעת לאירוע למצגת זולה יותר?

כפי שאמרנו המצגות המושקעות שלנו הן יצירות מדהימות וחד פעמיות כך שהסרט יעשה לכם את האירוע וגם ישאר כמזכרת לכל החיים.

עריכת מצגת לאירוע בתבנית מוכנה מראש היא כמובן לא יצירה חד פעמית אלא כזו שתוכלו למצוא כמוה הרבה ברחבי האינטרנט. היא קצרה יותר ומושקעת בה כמובן פחות עבודה ותשומת לב לפרטים הקטנים.

כמו כן במצגות המושקעות יותר לאירוע אנו לרוב מקפידים יותר בבחירת השירים ומוזיקת הרקע מוסיפים קריינות ו/או כתוביות ודואגים לתקן ולשפץ את המצגת עד לתוצאה המושלמת עבורכם. אם אתם רוצים להתרשם מהמצגות המושקעות שלנו מוזמנים ללחוץ כאן.

באיזו מצגת לאירוע כדאי לבחור?

התשובה לשאלה זו תלויה כמובן בתקציב שלכם וברצונות שלכם. אם מצגת פשוטה וקצרה מספקת אתכם מאחר שיש לכם אטרקציות נוספות ואתם רק רוצים השלמה לאירוע האופציה של מצגת זולה יותר היא בהחלט אופציה טובה. לעומת זאת אם מדובר באירוע מיוחד שבו הסרט לאירוע אמור להיות הכוכב המרכזי אז כדאי מאוד לבחור במצגת המושקעת שבאמת שווה כל שקל.

עלות מצגת מושקעת נע בין 2000 שקלים ל 7,000 שקלים הכול תלוי כמובן במספר שעות העריכה הנדרשות ובאלמנטים נוספים כמו אפקטים מיוחדים קריינות וכתוביות, האם יש צורך להסדיר זכויות יוצרים ועוד.

צרו עמנו קשר, זה בחינם :), ונשמח לתת לכם הצעת מחיר לאירוע שלכם ולהפוך אותו ללא פחות ממדהים.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מצגות לימי הולדת: לאיזה גילאים זה מתאים?

יום הולדת זהו יום של הזדמנויות. כשאנחנו רוצים להביע אהבה, הוקרה, הערכה או כל רגש חיובי אחר, יום ההולדת של מושא ההערצה זה היום הכי מתאים לציון. זו הסיבה שמסיבות יום הולדת כבר מזמן לא תחומים לגיל מסוים.

bottom of page