top of page

מצגות לימי הולדת: לאיזה גילאים זה מתאים?

יום הולדת זהו יום של הזדמנויות. כשאנחנו רוצים להביע אהבה, הוקרה, הערכה או כל רגש חיובי אחר, יום ההולדת של מושא ההערצה זה היום הכי מתאים לציון.

זו הסיבה שמסיבות יום הולדת כבר מזמן לא תחומים לגיל מסוים. אם בשנים עברו חגגו בעיקר לילדים בגילאי הגן, הרי שהיום החגיגות הן ממש עד 120. כל אחד בכל גיל נהנה מתשומת לב המורעפת עליו ביום הולדתו.

העניין הוא שכאשר אנחנו באים לארגן מסיבת יום הולדת אנחנו גם חייבים לתכנן את האירוע כדי שהוא יהיה מוצלח, מעניין, מפתיע וכמובן גם מרגש. אי אפשר להסתפק רק בכיבוד קל ובכך לצאת ידי חובה.

אז איך משדרגים את יום ההולדת?

מצגת. יש מי שלא מתעניין?

מצגת ביום הולדת זה אחד הדברים שתמיד הולכים. כאשר אתם באים להכין מצגת בהפתעה לנשוא המסיבה, אתם למעשה יוצרים עבורו מתנה דיגיטלית מדהימה שהוא לא ישכח לעולם. כי המצגת היא בדרך כלל משהו אישי שמכוון אליו, מצגת עם תכנים מחמיאים עבורו וכאלה שממקדים אליו תשומת לב חיובית בלבד המאירה אותו באור הכי חיובי ומחמיא.

בגלל שזה כך, אפשר בעזרת מצגת להפתיע ולשמח ממש את כל אחד ולא משנה מה גילו. ילד בן שלוש ייהנה ממצגת ברמה שלו ממש כמו אדם מבוגר בגיל גבורות... שלא לדבר על בני נוער שעבורם כל מחמאה היא ממש קריטית לביטחון העצמי שלהם...

אז זה אומר למעשה שאתם לא צריכים להתלבט ולחשוב לפני שאתם מחליטים ללכת על מצגת ליומולדת כי לא באמת משנה באיזה גיל מדובר. כל אחד, בכל גיל ייהנה ממצגת כזו שתתרום לו הרבה תשומת לב וגם תשפיע על הביטחון העצמי.

מצגת ברמה גבוהה בלבד!

אז אמרנו שמצגת היא תמיד הדבר הנכון במקום הנכון. עם זאת, חשוב לציין כי מצגת היא לא משהו שאתם יכולים להזמין אצל כל המי ומי. כי מצגת חייבת להיות מרשימה, עשויה באופן מקצועי וכזו שאכן תעשה את העבודה. מצגת שלא עשויה כראוי, הופכת מהר מאוד למשעממת ו'דביקה' ואף אחד לא באמת נהנה לצפות בה.

כשאתם באים לבחור איש מקצוע שיכין לכם את המצגת, אתם חייבים לזכור. כדי להצליח בהכנת מצגת, חשוב באיש המקצוע שיש לו את הניסיון הנדרש, הוא יודע איך וכיצד לבחור את התמונות, לעבד אותם, לעצב אותם וליצור מוצר מרשים שאכן יעשה את העבודה.

בלונים בשביל האווירה

ואיך אפשר בלי?... מסיבת יום הולדת ובלונים צועדים שלובי זרוע. אל תוותרו אף פעם על הבלונים שמעניקם למקום וגם לחתן האירוע את התחושה הכי חגיגית. https://balloonballoon.co.il/ עם כל האפשרויות של בלונים ליום הולדת. החל מעיצוב ליומולדת וכלה בהזמנת סידור חדר בלונים שתמיד יפתיע וירגש את חתן או כלת האירוע.


bottom of page