top of page

טיפים לעריכת מצגות לאירועים

יש לכם אירוע חשוב והחלטתם לערוך מצגת בעצמכם.

יש כמה דברים חשובים שכדאי לשים לב אליהם כשעורכים מצגת כזו בין אם אתם חובבנים, מקצוענים או שזה המצגת הראשונה שלכם.

אז בוא נתחיל:

  • ראשית כל יש לאסוף את כל התמונות, קטעי וידאו, מסמכים וכל אלמנט אחר שאמור להופיע במצגת.

  • שנית כל כדאי לעשות תחקיר על האדם עליו אנחנו עומדים לעשות את המצגת לאירוע וזאת בכדי להתאים את אופי הסרט לדוגמא קליל ומבדר או רשמי ואלגנטי. תחקיר גם יכול לעזור לנו מאוד אם אנחנו מחליטים להוסיף כתוביות או ממש לכתוב סיפור חיים עם קריינות. לאחר מכן צריך לבחור את התוכנה בה נשתמש לעריכת המצגת. כדאי מאוד לבחור בתוכנה שאתם כבר שולטים בה בצורה כזו או אחרת. לא לנסות לקפוץ מעל הפופיק עם תוכנות מורכבות שכן זה יכול להוביל לתסכול במקרה הטוב ובמקרה הרע ליצירת מצגת לאירוע ברמה מאוד נמוכה .

  • בחירת מוזיקה - בהתאם לסעיפים שכתבנו למעלה נבחר מספר שירים, תלוי באורך המצגת וכן כאלו שיתאימו לאופי עליו החלטנו. שימו לב שאם המצגת מיועדת להקרנה לא רק באירוע פרטי אלא גם אמורה לעלות ליוטיוב או להיות מוצגת בצורה מסחרית חשוב להסדיר את רישיון השימוש בה אחרת זה פשוט יחסם ביוטיוב לדוגמה או שבמקרה אחר אפשר אפילו להיתבע בשל כך.

  • מעברים בין תמונות הם קריטיים וחשובים ליצירת ריגוש אצל הצופה במצגת. שימו לב שאתם משתמשים באפקטים של זום אין זום אאוט, בסלו מושן ובאפקטים נוספים על מנת לייצר בצופה תחושה של התרגשות וחוויה.

עריכת מצגות לאירועים

עריכת מצגות לאירועים דגשים נוספים

אם אתם עורכים מיומנים תצליחו גם להתאים את המעברים בהתאם לביטים שמופיעים במוזיקה ואז הצופה מבלי דעת ירגיש שמדובר ביצירה שלמה שערוכה היטב. חשוב להחליט על אורך המצגת שזה תלוי כמובן בכמות החומרים שיש לנו בתמונות קטעי הוידאו ועוד וכן באופי הקהל לדוגמה ילדים קטנים הם הרבה יותר חסרי סבלנות ממבוגרים ולכן נעדיף מצגת קצרה וקופצנית יותר לאחר שהשלמנו את המצגת כדאי לשתף שניים שלושה אנשים קרובים רצוי בעל טעם אומנותי או קצת ידע בנושא על מנת שיתנו לנו הצעות לשיפור תיקונים ומחשבות נוספות לגבי המצגת שהכנו . כמובן שעלינו בעצמנו לצפות במוצר המוגמר מספר פעמים ולתקן את הדרוש על מנת שהמצגת לאירוע תהיה מושלמת עד כמה שניתן.

עריכת וידאו דורשת מיומנות סבלנות ועבודה קשה בתנאי שרוצים מצגת איכותית כמובן אם אין לכם רעיון לגבי אופי המצגת או שאתם סתם רוצים לקבל רעיונות ולקבל השראה מוזמנים לצפות בתיק העבודות שלנו שתהיה צפייה מהנה ובהצלחה!

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מצגות לימי הולדת: לאיזה גילאים זה מתאים?

יום הולדת זהו יום של הזדמנויות. כשאנחנו רוצים להביע אהבה, הוקרה, הערכה או כל רגש חיובי אחר, יום ההולדת של מושא ההערצה זה היום הכי מתאים לציון. זו הסיבה שמסיבות יום הולדת כבר מזמן לא תחומים לגיל מסוים.

bottom of page