top of page

צק ליסט ארגון חתונה

ההתארגנות לקראת חתונה היא לא כל כך קלה. בני הזוג שקבעו את התאריך לאירוע עומדים מול דד ליין שהוא לעיתים ממש קשוח. יש כל כך הרבה פינות לסגור וכל כך הרבה פרטים לסדר עד שאנחנו עשויים למצוא את עצמנו בהיסטריה של ממש.

אז האמת האי שלא נוכל להוריד ממכם מטלות וכל מה שצריך להיעשות יהיה חייב להיעשות ועד הרגע האחרון אנחנו יכולים להבטיח לכם – הכול יהיה מוכן. השאלה היא כמה תישנו בלילות, כמה תרוצו בימים וכמה מתחים, לחצים וחלומות ביעותים יעבור עליכם עד שתגיעו לרגע האמת.

אז יש לנו כאן פתרון שיוכל מעט להקל עליכם את כל ההתארגנות. כאמור זה לא יוריד מהעומס אך זה בהחלט יעשה קצת סדר, יכניס אתכם לאיזשהו מהלך הגיוני ומתון ואתם תמצאו את עצמכם מתנהלים בקצב נורמלי ורגוע הרבה יותר.

אז מה הסוד הגדול שלנו?

צ'קליסט. כלומר – רשימה. כמה פשוט ככה מוצלח.


איך מכינים צ'קליסט לחתונה?

אז דבר ראשון אפשר להיעזר ברשימות של אנשים שכבר עברו את החוויה הזו של היערכות לחתונה וכמובן גם חתונה. הרשימות שהם הכינו לעצמם פלוס הייעוץ המקצועי מולם והטיפים שהם צברו בדרך, כל אלו יוכלו להוות קרקע יציבה עבורכם לקראת המרוץ לפניו אתם עומדים. (בהנחה שאתם עדיין עומדים...)

אנחנו כאן עם צ'קליסט משלנו שיסייע לכם לבנות את הצ'קליסט שלכם לקראת האירוע הגדול של החיים.


חצי שנה לפני החתונה...

לרוב אתם תקבעו חתונה לחמישה שישה חודשים קדימה. אז זה בדיוק הזמן בו עליכם להתחיל להפיץ את הבושרה המשמחת.

במשך הזמן הקרוב כדאי שתתחילו להכין רשימה. רשימה של המוזמנים שתרצו בחתונה שלכם. צריך לרשום אותם ברשימה מסודרת ולזכור שעד החתונה ממש כלך הזמן תיזכרו בעוד אנשים, מכרים מהעבר, חברים חדשים מההווה ולכן הרשימה הזו תהיה חייבת להישאר פתוחה כמעט עד הסוף.

בהתאם להיקף המוזמנים פחות או יותר אתם צריכים להזמין את האולם לאירוע. האולם חייב להספיק לכולם בלי שתהיה צפיפות אך גם בלי שיהיו מרחבים ריקים יותר מידי. בהמשך תחליטו על האוכל. קייטרינג חלבי לאירועים קטנים או אוכל בשרי לאירועים גדולים....




שלושה חודשים לפני...

עכשיו כבר צריך לחפש את שמלת הכלולות ואת חליפת החתן. בהנחה שאתם לא לפני דיאטה קיצונית, זה בהחלט יהיה פרק זמן מוצלח כדי שתוכלו לחפש ברוגע, ביישוב הדעת וגם לבחור את השמלה והחליפה עליהם אתם חולמים לאירוע של החיים שלכם.

תסרוקת זה גם משהו שאפשר להחליט ולבחור עכשיו.

צלם – הזמן לבחור אחד כזה הוא גם מבעוד מועד כדי שתהיו בטוחים שיש לכם איש מקצוע שבחרתם ואל ברירת מחדל של הרגע האחרון.

תוכנית לאירוע -סרט או כל דבר אחר, זה גם משהו שניתן להזמין מבעוד מועד.

חודש לפני...

סוגרים קצוות. סגרו עם כל הספקים, קנו טבעות וכמובן שלחו הזמנות לכולם.



פוסטים אחרונים

הצג הכול

מצגות לימי הולדת: לאיזה גילאים זה מתאים?

יום הולדת זהו יום של הזדמנויות. כשאנחנו רוצים להביע אהבה, הוקרה, הערכה או כל רגש חיובי אחר, יום ההולדת של מושא ההערצה זה היום הכי מתאים לציון. זו הסיבה שמסיבות יום הולדת כבר מזמן לא תחומים לגיל מסוים.

bottom of page