top of page

חוגגים יום הולדת? קבלו את הטרנדים החמים ליום הולדת בלתי נשכח

אתם ודאי מכירים את הסיטואציה – יום ההולדת של הילד או בן הזוג עוד כמה שבועות, אתם ממש רוצים להפתיע בחגיגה מושקעת ומיוחדת, אבל הראש ריק מרעיונות והתחושה היא שכבר ניסיתם הכל בשנים הקודמות. מצד שני, ברור שאי אפשר להסתפק בחגיגת יום הולדת במסעדה או בבית. מה עושים? הופכים את בעל האירוע לכוכב. הטרנדים החמים ליום הולדת בלתי נשכח.


איך הופכים יום הולדת לחוויה בלתי נשכחת?

כל אירוע, ויהא זה יום הולדת, בר מצווה או חתונה, סובב סביב בעלי השמחה. כדי ליצור עבורם אירוע בלתי נשכח, צריך להתאים את התוכן עבורם, וליצור חלק משמעותי באירוע שיעסוק בהם. נכון, קניתם מארז מתוקים ליום הולדת, השקעתם בקישוטים וגם טרחתם לדאוג לקייטרינג, אבל הדבר האמיתי כאן הוא בעל השמחה. בין אם מדובר בצ'אנס של החוגג להשוויץ בתחביב שלו, ובין אם מדובר באפשרות שלו לדבר ולהשמיע את קולו – ברור שתוכן שנלקח מחייו של בעל השמחה ייצג אותו הכי טוב. הנה כמה דוגמאות.




מצגת מיוחדת ליום ההולדת

מצגת ליום הולדת לא חייבת להיות אוסף בנאלי ומביך של תמונות. היום, אפשר ורצוי ליצור מצגת מקצועית ומושקעת, שתכלול אפקטים קוליים מיוחדים ותעוצב בהתאם לתחומי העניין וההעדפות של בעל השמחה. כדאי כמובן לבחור תמונות טובות מאירועים משמחים, ולא להביך את חתן השמחה בתמונות שתפקידן לשעשע את האורחים. בין מארז מתוקים שתציעו לאורחים, ובין עוגת יום ההולדת, המצגת תיצור הפסקה מרעננת.


סרטון אנימציה ייחודי

אם אתם רוצים באמת להפתיע וליצור משהו מיוחד, כדאי לבחון את האפשרות של סרטון אנימציה. סרטון כזה יכול להיות מצחיק וקליל, וגם, מכיוון שאינו כולל תמונות מחייו של בעל או בעלת השמחה, יביכו פחות את אלה מביניהם שקצת יותר ביישנים או נחבאים אל הכלים. הסרטון, כמו המצגת, יוכל להתאים אישית להעדפותיו ותחביביו של הילד, ולהעמיד אותו במרכז האירוע. סרטון אנימציה הוא מתנה מתוקה ומקסימה, שכל ילד ישמח לקבל. כבונוס, האיור של הילד, שהוכן במיוחד לסרטון, יוכל לשמש כלי מקסים למיתוג, ותוכלו לעטר בו קופסאות של מארזים מתוקים ליום הולדת כמו שוקולד או עוגייה.


סרט בכיכובם של חתן או כלת השמחה

אם סרטון אנימציה יכול להיות פתרון למי שרוצים משהו מיוחד אבל פחות מעוניינים להיחשף בעצמם, למי מבינינו שמארגן אירוע לכלת או חתן שמחה שדווקא אוהבים להופיע ולהצטלם, אפשר ללכת על סרטון אמיתי, כזה שהם מככבים בו. כמובן, לא לכל שנה ולא בכל מקרה, אבל במיוחד למי שחוגגים בת מצווה או בר מצווה, הפקת סרט יכולה להיות אירוע מרגש ואפילו מלמד – הילד או הילדה יוכלו להיות משתתפים פעילים וליצור סרט שישקף אותם ואת טעמם האישי, וללמוד על תהליך כתיבת התסריט וההפקה.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

מצגות לימי הולדת: לאיזה גילאים זה מתאים?

יום הולדת זהו יום של הזדמנויות. כשאנחנו רוצים להביע אהבה, הוקרה, הערכה או כל רגש חיובי אחר, יום ההולדת של מושא ההערצה זה היום הכי מתאים לציון. זו הסיבה שמסיבות יום הולדת כבר מזמן לא תחומים לגיל מסוים.

bottom of page